Διατροφη και Φραγκοσυκο

Prickly pear nutrition facts


Παγκοσμιος Οργανισμος Τροφιμων και Γεωργιας (F.A.O): Φραγκοσυκο, το νεο Super Food

Ο κάκτος του φραγκόσυκου προέρχεται από το Μεξικό, όμως πια βρίσκεται σε όλο το κόσμο. Τα φρούτα της φραγκοσυκιάς παρέχουν αρκετές βιταμίνες και ειδικά τη Βιταμίνης C καθώς και αμινοξέα.

Ο παγκόσμιος οργανισμός τροφίμων και Γεωργία προτείνει τη φραγκοσυκιά ως το νέο superfood. Διαβάστε τη συνέχεια του αφιερώματος εδώ.


10 λογοι για να τρως φραγκόσυκα (Υφαντη Κωνστατνινα, διατροφολογος)

  1. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C.
  2. Μειώνουν τα συμπτώματα του hangover. Αντιμετωπίζουν τους πονοκεφάλους, τη ναυτία, τη ξηροστομία και όλα τα συμπτώματα της μέθης.
  3. Επηρεάζουν θετικά τα επίπεδα της χοληστερόλης στο αίμα.
  4. Είναι πλούσια σε μαγνήσιο και το αμινοξύ ταυρίνη, ουσίες σημαντικές για την υγεία του εγκεφάλου και της καρδιάς.
  5. Μειώνουν τα επίπεδα γλυκόζης του αίματος.
  6. Προστατεύουν από την οστεοπόρωση.
  7. Βοηθούν στην απώλεια βάρους, καθώς μια μερίδα (150γρ) αποδίδει μόλις 61 θερμίδες.
  8. Θεωρούνται καλή πηγή φυτικών ινών.
  9. Προστατεύουν από τις ιογενείς λοιμώξεις.
  10. Περιέχουν ισχυρές αντιοξειδωτικές ουσίες. Σύμφωνα με μελέτη μειώνουν το αξειδωτικό στρες σε υγιείς εθελον΄τες. Επίσης, δρουν προστατευικά σε διάφορους ιστούς και όργανα.

Φραγκοσυκο ιδιοτητες, θρεπτικη αξια και διαβητης

Το φραγκόσυκο είναι ένα φρούτο με αρκετές ευεργετικές ιδιότητες (μείωση σακχάρου) και με πολλά θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνη C, ασβέστιο και μαγνήσιο.

Διαβάστε για τα οφέλη για την υγεία σύμφωνα με το διατροφολόγο Τόνι Νζέιμ εδώ.